Soluția perfectă pentru evenimentul tău de până la 60 de persoane.
0751 300 988
0751 300 990
Indiferent că vrei să organizezi un eveniment de business, o conferință sau un training, sala de Conferințe Zamca este locul potrivit pentru tine.
La Complex Zamca ne-am dori să facem parte din echipa care te ajută să aduci viziunea ta la realitate.
0751 300 990
0751 300 988
Pentru detalii cu privire la disponibilitatea sălilor de evenimente din cadrul Complexului Zamca și Eden Garden vă rugăm să ne contactati telefonic la numerele de telefon 0751 300 990, 0751 300 988.
Detalii cu privire la meniu și costurile aproximative ale acestuia se discută în prealabil la data semnării convenției și rezervarea sălii.
Meniul exact, detaliat ca și componentă și cost se stabileste cu 30-40 zile înainte de data evenimentului.
Da. Dispunem de camere pentru cazarea invitaților, în cadrul Hotel Zamca.
Mirii care organizeaza evenimente în cadrul saloanelor noastre (Zamca + Eden) beneficiază de 1 cameră Gratuit din partea noastră pentru noaptea nunții.
Pentru camerele rezervate suplimentar pentru invitați, oferim un discount de 20% față de tarifele de recepție.
Meniurile servite la evenimentele organizate în cadrul Complexului Zamca sunt preparate exclusiv în bucătării proprii de către maestrii noștri bucătari.
Fiecare salon de evenimente din cadrul Complexului Zamca beneficiază de un spațiu dedicat invitaților în exterior.
Atât Complexul Zamca cât și Eden Garden beneficiază de parcări generoase, păzite și supravegheate video. Apelăm întotdeauna la simțul de răspundere și la buna cuviință a clienților noștri pentru a preveni orice incident neplăcut.
Avansul pentru nuntă este de 5000 ron, iar pentru botez este de 1500 ron. Se achită în momentul semnării conventiei, și atunci se rezervă și data
În momentul semnării conventiei, se rezervă salonul pentru data nunții și se plătește avansul. Acesta va fi scăzut la finalul evenimentului.
Vizionările pot fi făcute pentru oricare dintre saloanele noastre de luni până duminică, în intervalul 10.00 – 21.00, împreuna cu managerii de restaurant și după o programare prealabilă efectuată telefonic.
În ziua evenimentului, începând cu ora 09.00, dar ora poate fi devansată în funcție de situație.
Permitem artificii în interiorul locației special concepute pentru interior.
Da, există locuri special amenajate pentru fumat.
Pachetele de băuturi pot fi personalizate în funcție de preferințe și buget.
Da, este permisă aducerea propriilor băuturi pentru evenimentele organizate în cadrul saloanelor noastre.
Da, este posibilă alegerea băuturilor în funcție de preferințe și buget.
Dispunem de pachete atractive pentru evenimentul tău, însă este posibilă și personalizarea meniurilor atât pentru mâncare, cât și pentru băuturi.
Da, putem pregăti preparate pentru invitatii cu restricţie alimentară.
Da, există meniuri speciale pentru copii.
Pentru tipul de servire standard se aloca în medie 1 ospatar la 30 de invitați.
În funcție de preferințe și pentru alt gen de servire numărul ospătarilor poate fi majorat contracost.
SC Mer-Dum SRL
RO10298460
Reg.Com.: J33/133/1998
str. Zamcei, nr. 28A, Suceava
Dezvoltat de ObtineClienti.ro – Portalul Spiritelor Antreprenoriale
Unul dintre membrii echipei noastre te va contacta în curând.